Havet

Så länge sedan jag var ute och fotade vid Björkviks brygga. Den här söndagen såg det ut att bli en fin solnedgång och dramatisk himmel. Ett sådant privilegium att bara ha 5 km till ett sådan pärla. Jag åker inte bara dit för att fota utan även njuta av naturen och havet.