April på Ingarö är en tid då naturen vaknar till liv efter vinterns vila. Fågelsången fyller luften och längs stigarna visar vårens första blommor sina färger. Jag hittade blåsippor, vitsippor och t.om. några kungsängsliljor som hunnit slå ut. Åkte runt lite på ön och hittade bl.a. doppingar ochbofinkar. Äntligen fick jag även se storlomen en kväll när jag var ute och spanande.

















Senaste kommentarer