I torsdags var jag med på en workshop som Snickerietstreet anordnade. Mycket trevlig och inspirerande dag. Först lite teoretisk genomgång och efter det blev det photowalk från söder ner till city på 6 timmar, 12000 steg och en massa bilder. Här kommer ett litet urval.














Senaste kommentarer