Bestämde mig för ett tag sedan att jag skulle göra en hemsida för mina bilder. Efter en del funderande så tänkte jag att testa även det här med att göra en del blogginlägg som en form av dagbok (fast inte lägga ut något varje dag). Tänker att jag delar en del av min vardag, familj, resor och kanske lite jobb också. Det kommer mest att bli bilder eftersom någon form av kamera alltid är med. det bevingade uttrycket ”Den bästa kameran är den man har med sig”.

Börjar med att ta med några bilder från Ingarö där jag bor.

Björkviks brygga
Vinter på Björnö