Så var det dags för den årliga resan till Göteborg och Göteborgs gatufotofestival. Vi är ett litet gäng som brukar sammanstråla i på festivalen i år var den lagd till Lindholmen. Två dagar fullspäckade med föreläsningar och trevliga möten med likasinnade. Även vädret visade sig från sin bästa sida.
Bilder från festivalen




Promenad i Göteborg
Det blev en en lunchpromenad på Lindholmen och en söndag i stan innan det var dags att sätta sig på tåget hem till Stockholm och Ingarö.













Senaste kommentarer