En gång i månaden träffas temagruppen gatufoto i Enskede fotoklubb för fota gatulivet i Stockholm. I lördags var det dags för området runt Slussen. Snön vräkte ner och temperaturen låg strax under noll grader. Väldigt kul att fota i det vädret. När vi kände oss klara så blev det fika på Skeppsbron.