Boden i bilder

Framme hos dotter med familj så härligt. Här ska vi stanna i nästan två veckor det är verkligen inte långtråkigt. Julförberedelse, morgonpromenader med Nero, snö och krispiga dagar.

Norrsken

För första gången fick jag se ett riktigt dansande norrsken som va magiskt. Jag satt nersjunken i TV-soffan. Hanna ringde hon var ute med Nero på gården och bad mig skynda ut för att se. Snabbt fick jag med kamera och stativ och hann att fånga det på bild från gården.

Salut

Den 23:e december och dags för salut för drottningen som fyller år.