Storängsudd

I söndagskväll blev det en sväng till Storängsudd bara 10 minuters bilresa hemifrån. Har inte hunnit ut och fota några blommor än och nu går det fort i naturen. Blåsipporna hade i princip blommat över men det fanns massor av vitsippor. Kungsängsliljorna är på gång så det händer nog mycket den här veckan så det får nog bli en tur dit nästa vecka också. Det blev en del bilder när solen va på väg ner.