Då va det dags att sätta sig i bilden och åka norrut mot Boden till barn och barnbarn. Den här gången ville ja åka in och se den berömda julbocken. I år stod inte på sin vanliga plats så det blev lite felkörning men inte så farligt. Sen fortsatte resan…..

Höga kusten

Som brukligt ett längre stopp vid Högakustenbron. Idag visade termometern det -23º och låg dimma. Skönt att sträcka på benen och äta lite lunch medhavd äggsmörgår, smoothie och kaffe.