Så blev det dags för en tur ner till Blekinge alltid lika fint att komma ner tillfamilj och fin natur. När lördagen kom blev det en tur till naturreservatet Ådalen och kort vandring bland vitsippor, blåsippor och porlande bäckar. Vi hann även med en fika. Naturen har kommit längre härnere så det var bara att njuta av all prakt.